Een toename van de nettodekking met 9 %, een beter taalevenwicht en een verjongd publiek, dat is wat Tangonews voortaan aanbiedt. Met de toevoeging van de sites van RTBF, Pure, Classic21, Vivacité, La Prem1ère en Musiq3 groeit Tangonews uit tot het sterkste nationale webaanbod dat de markt te bieden heeft, zo maakt men zich sterk: "648.000 surfers per dag, van wie 37 % uit de sociale groepen 1 en 2, ofwel anderhalve maal meer dan het nationaal gemiddelde. En zeven aanbiedingen, met een eCPM die varieert van 5,85 € tot 10,25 €, om op de veelvuldige behoeften van adverteerders in te spelen."
De nieuwssites van Mediahuis, IPM Advertising en RTBF bieden een aanzienlijke impact in drie dagen, met 2,9 miljoen impressies. Tangonews is een aanbod dat door Mediahuis Connect en IPM Advertising op de markt gebracht wordt en de sites standaard.be, nieuwsblad.be, gva.be, hbvl.be, lavenir.net, dh.be, lalibre.be en rtbf.be omvat.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]