RTBF danst voortaan de tango

Een toename van de nettodekking met 9 %, een beter taalevenwicht en een verjongd publiek, dat is wat Tangonews voortaan aanbiedt. Met de toevoeging van de sites van RTBF, Pure, Classic21, Vivacité, La Prem1ère en Musiq3 groeit Tangonews uit tot het sterkste nationale webaanbod dat de markt te bieden heeft, zo maakt men zich sterk: "648.000 surfers per dag, van wie 37 % uit de sociale groepen 1 en 2, ofwel anderhalve maal meer dan het nationaal gemiddelde. En zeven aanbiedingen, met een eCPM die varieert van 5,85 € tot 10,25 €, om op de veelvuldige behoeften van adverteerders in te spelen."
De nieuwssites van Mediahuis, IPM Advertising en RTBF bieden een aanzienlijke impact in drie dagen, met 2,9 miljoen impressies. Tangonews is een aanbod dat door Mediahuis Connect en IPM Advertising op de markt gebracht wordt en de sites standaard.be, nieuwsblad.be, gva.be, hbvl.be, lavenir.net, dh.be, lalibre.be en rtbf.be omvat.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]