RTBF danst voortaan de tango

Een toename van de nettodekking met 9 %, een beter taalevenwicht en een verjongd publiek, dat is wat Tangonews voortaan aanbiedt. Met de toevoeging van de sites van RTBF, Pure, Classic21, Vivacité, La Prem1ère en Musiq3 groeit Tangonews uit tot het sterkste nationale webaanbod dat de markt te bieden heeft, zo maakt men zich sterk: "648.000 surfers per dag, van wie 37 % uit de sociale groepen 1 en 2, ofwel anderhalve maal meer dan het nationaal gemiddelde. En zeven aanbiedingen, met een eCPM die varieert van 5,85 € tot 10,25 €, om op de veelvuldige behoeften van adverteerders in te spelen."
De nieuwssites van Mediahuis, IPM Advertising en RTBF bieden een aanzienlijke impact in drie dagen, met 2,9 miljoen impressies. Tangonews is een aanbod dat door Mediahuis Connect en IPM Advertising op de markt gebracht wordt en de sites standaard.be, nieuwsblad.be, gva.be, hbvl.be, lavenir.net, dh.be, lalibre.be en rtbf.be omvat.
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]