RMB vertrouwt de regie van de RTBF-sites voor display toe aan IPM Advertising. Vanaf januari zal het aanbod van de websites van IPM Advertising (dh.be, lalibre.be, RTBI info, RTBF culture, RTBF sport, Vivacité,…) en van de RTBF de adverteerder toegang geven tot een maandelijks aantal van 86 miljoen page views.
IPM Advertising zal deze inventaris verkopen en op maat gemaakte segmenten en gerichte packages aanbieden, waaronder news, lifestyle, upscale, vrouwen, sport, radio en tv. De ratecard zal nu enkel de impressies weergeven gelinkt aan de Belgisch IP adressen. IPM Advertising zal eveneens de websites van Logic Immo commercialiseren en de Belgische IP adressen van parismatch.com. De Belgische tegenhanger van paricmatch.com komt er begin 2017 aan.
De RTBF en IPM verstevigen hiermee hun samenwerking, RMB blijft de regie voor de videos van de websites lalibre.be en dh.be, en de regie van DH Radio.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]