RTBF wil eerste Snapchat Story maken met uw hulp

De RTBF gaat steeds op zoek naar nieuwe manieren om haar publiek aan te spreken en te innoveren. Dat doet de publieke omroep ondermeer met 'RTBF Webcréation', een concept waarmee ze internetgebruikers aanspoort om goede ideeën voor het web of sociale media te bedenken, die dan nadien kunnen worden uitgevoerd. De webcreations draaien steeds rond 5 sectoren: webseries, transmediale ervaring, webdocumentaires en jonge ontwerpers.
Op dit moment is het reeds de vierde keer dat de RTBF mensen aanzet tot nadenken. Ditmaal wil de publieke omroep daar Snapchat voor inschakelen, omwille van diens massale vertelmogelijkheden via video, foto, tekst en filters. De oproep is duidelijk: « Bent u creatief? Kent Snapchat geen geheimen voor u? Bedenk dan de eerste fictieve Snapchat Story van de RTBF ». Geïnteresseerden kunnen hun dossier tot en met 9 maart indienen via webcreation@rtbf.be. De praktische informatie van de opdracht vindt u hier.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]