De RTBF blijft zich inzetten voor gendergelijkheid. Ter gelegenheid van de Internationale Vrouwendag op 8 maart lanceerde de RTBF ‘Les Grenades’ op zijn nieuwssite, een nieuw 100% digitaal en vrouwgericht project. Het project belicht vrouwen in al hun diversiteit: het doel is om meer aandacht te besteden aan alles wat vrouwen bezighoudt en vooral gelijkheidskwesties centraal te plaatsen in het debat.
‘Les Grenades’ brengt elke week content met interviews, reportages, portretten, artikels en video's en verschijnt ook op de sociale media waaronder Facebook. Het nieuwe project opent ook zijn digitale venster voor externe input van vrouwelijke freelancers, bloggers, organisatieleden of experten, om zo dichter te staan bij topics die belangrijk zijn voor vrouwen. Dit project kwam tot stand met de steun van de Franstalige Gemeenschap (Federatie Wallonië-Brussel).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]