De RTBF blijft zich inzetten voor gendergelijkheid. Ter gelegenheid van de Internationale Vrouwendag op 8 maart lanceerde de RTBF ‘Les Grenades’ op zijn nieuwssite, een nieuw 100% digitaal en vrouwgericht project. Het project belicht vrouwen in al hun diversiteit: het doel is om meer aandacht te besteden aan alles wat vrouwen bezighoudt en vooral gelijkheidskwesties centraal te plaatsen in het debat.
‘Les Grenades’ brengt elke week content met interviews, reportages, portretten, artikels en video's en verschijnt ook op de sociale media waaronder Facebook. Het nieuwe project opent ook zijn digitale venster voor externe input van vrouwelijke freelancers, bloggers, organisatieleden of experten, om zo dichter te staan bij topics die belangrijk zijn voor vrouwen. Dit project kwam tot stand met de steun van de Franstalige Gemeenschap (Federatie Wallonië-Brussel).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]