RTL brengt RTLplay online

Vanaf vandaag is het digitale RTLplay platform beschikbaar via het internet en via de AppStore en Google Play. RTLplay is volledig gratis en wil de RTL-kijkervaring uitbreiden met alle beschikbare digitale media.
Via een intuïtieve interface, die het gemakkelijk maakt om de inhoud te vinden die u zoekt, biedt het platform een breed scala aan inhoud, inclusief alle televisieproducties zoals Steph fait le job en Top chef, series zoals Grey’s Anatomy en de verschillende uitzendingen van RTL Info en RTL Sport. RTLplay is ook een directe toegang tot de radio-uitzendingen van Radio Contact en Bel RTL. Daarnaast biedt het platform ook exclusieve inhoud: op 20 april zal RTLplay het concert uitzenden in het Saint Luc ziekenhuis in Luik voor Télévie. Ten slotte zorgt het platform ook voor een gepersonaliseerde ervaring: afhankelijk van de smaak van de gebruiker zal het aanbevelingen doen voor inhoud die is afgestemd op zijn wensen.
RTLplay is gebaseerd op de architectuur van 6play, die zich al in Frankrijk heeft bewezen. Financiering voor het platform zal worden geleverd door reclame die plaatsvindt vóór en tijdens het kijken van het gekozen programma.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]