Ruth Sas mag zich voortaan projectmanager contentmarketing noemen bij Propaganda. Met een diploma Communicatiebeheer (optie tv-journalistiek) kwam ze in de ‘editorial’ wereld terecht. Eerst bij Flair, dan bij Test-Aankoop waar ze als senior editor vooral over voeding en gezondheid schreef. Na 11 jaar redactie ging Sas bij Dille & Kamille aan de slag als verantwoordelijke voor styling, food en workshops. Nu zal ze de projecten van onder andere Cera en KBC mee voor haar rekening nemen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]