Ruth Sas mag zich voortaan projectmanager contentmarketing noemen bij Propaganda. Met een diploma Communicatiebeheer (optie tv-journalistiek) kwam ze in de ‘editorial’ wereld terecht. Eerst bij Flair, dan bij Test-Aankoop waar ze als senior editor vooral over voeding en gezondheid schreef. Na 11 jaar redactie ging Sas bij Dille & Kamille aan de slag als verantwoordelijke voor styling, food en workshops. Nu zal ze de projecten van onder andere Cera en KBC mee voor haar rekening nemen.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]