Sabrina Van Cutsem versterkt DPG Media Advertising

News / People

Op 19 april start Sabrina Van Cutsem als B2B marketing & intelligence director bij DPG Media Advertising. Ze zal verantwoordelijk zijn voor het aansturen van B2B marketing, communicatie en research.

“Het B2B marketing & intelligence team is een nieuw departement binnen DPG Media Advertising,” legt Julie Neyman uit, directeur advertising sales België. We willen een  sterkere go-to-market voor ons aanbod waarbij we vertrekken vanuit de noden van de klant. Het is vanuit deze client-centric gedachte dat we onze business verder willen uitbouwen. Ik ben zeer blij met de komst van Sabrina. Het voelt goed om iemand als haar in het team te hebben met jarenlange ervaring in media en sterke klantenkennis.”

Sabrina Van Cutsem startte haar carrière bij Space als media account coördinator. Intussen heeft ze 25 jaar ervaring binnen de mediasector, onder meer bij VVL-BBDO, Mindshare, Carat, Vizeum, en Dentsu Aegis Network. Tot januari 2021 was ze chief client officer bij Dentsu International“De uitdaging om de client-centric visie van DPG Media Advertising verder uit te bouwen sprak me enorm aan,” vertelt Sabrina Van Cutsem. Bovendien sluiten de waarden en de open en transparante cultuur die heersen binnen het bedrijf nauw aan bij mijn persoonlijkheid.”