Safety Cake zet aan tot voorzichtig rijden

Het taartje dat levens kan redden. In samenwerking met Responsible Young Drivers en Renault, bedacht mortierbrigade de « Safety Cake ». Een taartje speciaal ontworpen om automobilisten te confronteren met hun rijgedrag. Een sensibiliseringscampagne om veiliger verkeer op een originele manier te promoten en roekeloos rijgedrag op een positieve manier aan te kaarten. Terzijde: ook FamousGrey en Volvo pakken uit met een taart die levens kan redden!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]