Safety Cake zet aan tot voorzichtig rijden

Het taartje dat levens kan redden. In samenwerking met Responsible Young Drivers en Renault, bedacht mortierbrigade de « Safety Cake ». Een taartje speciaal ontworpen om automobilisten te confronteren met hun rijgedrag. Een sensibiliseringscampagne om veiliger verkeer op een originele manier te promoten en roekeloos rijgedrag op een positieve manier aan te kaarten. Terzijde: ook FamousGrey en Volvo pakken uit met een taart die levens kan redden!
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]