Salesforce mag het dienstenpakket voor Maersk Line uitbreiden met Salesforce Marketing Cloud, Einstein Analytics en Community Cloud. Maersk Line is gespecialiseerd op het gebied van transport en logistiek en heeft een vloot van ruim 600 schepen die jaarlijks gezamenlijk meer dan twaalf miljoen containers vervoeren.
« In de complexe en snelle wereld van wereldwijde transport en logistiek hangt je succes af van in hoeverre je in staat bent om elke keer weer aan de wensen en verwachtingen van de klant te voldoen, » aldus Steen Erik Larsen, senior director IT bij Maersk Line A/S. « Met Salesforce brengen we de gehele customer journey - van lead naar prospect tot klant - samen op één platform. De toevoeging van analytics geeft ons beter inzicht waardoor we tegemoet kunnen komen aan de constant veranderende wensen van de klant. »
« De logistiek van scheepstransporten is ontzettend complex, » stelt Cindy Bolt, senior vice president, Salesforce Industries, Manufacturing en Consumer Goods. « En het vermogen om wereldwijd naadloze klantervaringen aan te bieden is minstens zo complex. Maersk Line gaat deze uitdaging aan door haar sales, klantenservice en marketing op het Salesforce-platform te verenigen. Dit zal leiden tot meer gepersonaliseerde, één-op-één ervaringen in elke fase van de salescyclus. »
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]