Salesforce slaat brug tussen sales en marketing

Vandaag lanceert Salesforce een end-to-end B2B marketing oplossing gebaseerd op kunstmatige intelligentie. Met als basis een CRM-platform biedt Einstein ABM marketing- en salesteams de mogelijkheid om "met uitgemeten precisie" hun meest waardevolle accounts te bereiken, campagnes te personaliseren en de zodoende de warmste leads om te zetten naar de nieuwste deals.
Einstein ABM is een complete, end-to-end oplossing die nieuwe en bestaande Salesforce opties samenbrengt, waardoor B2B bedrijven een brug kunnen slaan tussen sales en marketing gedurende de hele customer journey. Einstein ABM stelt bedrijven volgens Salesforce in staat om de juiste accounts te bepalen, de betrokkenheid met accounts te verbeteren, marketing en sales te synchroniseren en campagnes te meten, te optimaliseren en te veranderen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]