Salonreporter doet praten over FCA

Crea / News

Fiat salonreporterHoe activeer je je doelgroepen op social media tijdens een groots evenement? Mogen we het nog even over het Autosalon hebben? Serviceplan en Gonzales bedachten "de Salonreporter" en maakten een indrukwekkende hoeveelheid videocontent voor de Facebook-pagina's van FCA (Fiat, Alfa Romeo, Jeep en Abarth) ter gelegenheid van het Autosalon en de periode van de verlengde Saloncondities in februari.

De crew trok hiervoor naar Brussels Expo, interviewde Autosalon-bezoekers en maakte voor elk merk specifieke video's die inspelen op de kenmerken van de vier doelgroepen. De korte reportages werden in sneltempo gedraaid en gemonteerd zodat ze nog tijdens het Autosalon online verspreid konden worden. Gevolg: veel engagement en een boost van de vier Facebook-pagina's.

https://www.facebook.com/fiat.belgium/videos/10158413088990643/

https://www.facebook.com/alfaromeo.belgium/videos/10154355555587252/

https://www.facebook.com/JeepBelux/videos/1571417136209349/

https://www.facebook.com/Abarth.belgium/videos/10154961070334938/

 

Credits

Client: FCA Group

Agencies: Serviceplan / Gonzales

CD: Olivier Verhellen

Creation: Antony Samson, Fries Vansevenant, Zoé De Priester, Marianne Reynaert, Nicholas Sterckx, Jan Leenders, Nathalie Strybos

DOP/Editing: Pieter Bollen

Content Director: Jeroen De Jong

Project Manager: Charlotte Vandermeulen