Sam De Win heel zoet bij Make Lemonade

Sam De Win gaat aan de slag bij Make Lemonade als nieuwe co-creative director. Sam De Win en Willem Van den Hoof zijn geen onbekenden voor elkaar. Ze leerden de knepen van het vak - en mekaar - kennen bij BBDO. Sam De Win: “De goesting is zeer groot om samen met Willem de creatieve slagkracht van Make Lemonade te vergroten. De ervaring die ik de afgelopen jaren op deed als CD stel ik dan ook met veel plezier ter beschikking van Willem en z’n troepen.” Sam De Win werkte de afgelopen jaren als creatief en CD bij ondermeer BBDO, Ogilvy en e.a. Hij won tal van nationale en internationale prijzen van hout, metaal en papier. Sam De Win: “We gaan d’er een lap opgeven.”
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]