Sam De Win heel zoet bij Make Lemonade
Sam De Win gaat aan de slag bij Make Lemonade als nieuwe co-creative director. Sam De Win en Willem Van den Hoof zijn geen onbekenden voor elkaar. Ze leerden de knepen van het vak - en mekaar - kennen bij BBDO. Sam De Win: “De goesting is zeer groot om samen met Willem de creatieve slagkracht van Make Lemonade te vergroten. De ervaring die ik de afgelopen jaren op deed als CD stel ik dan ook met veel plezier ter beschikking van Willem en z’n troepen.” Sam De Win werkte de afgelopen jaren als creatief en CD bij ondermeer BBDO, Ogilvy en e.a. Hij won tal van nationale en internationale prijzen van hout, metaal en papier. Sam De Win: “We gaan d’er een lap opgeven.”
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]