Sam De Win wordt creative director bij Serviceplan

Sam De Win

News

Sam De WinVanaf 1 oktober voegt Sam De Win zich bij het team van Serviceplan Benelux, waar hij als creative director samen met Nancy Delhalle en Peter Vande Graveele de verschillende takken van de groep (Serviceplan, Plan.Net, Mediaplus en Gonzales) zal overzien. « Ik denk dat Serviceplan veel te bieden heeft. Het enige wat nu nog mist, is dat we niet worden gezien als een creatief bureau. Nog niet. Dat wil ik de komende jaren graag veranderen », aldus De Win.
De Win maakte de laatste 15 jaar carrière als copywriter bij bedrijven als Euro RSCG, Y&R e, BBDO. Daarna werd hij executive creative director bij Ogilvy in Brussel. In die periode werkte hij op klanten als Volvo, Amnesty International, Pepsi en Land Rover, en ontwikkelde hij spraakmakende campagnes voor Belgacom, Devos Lemmens en het Europees Parlement. Daarnaast schitteren op zijn palmares ook meerdere prijzen van zowel nationale als internationale jury’s, zoals de CCB, NY Festivals, Cannes, The One Show, Eurobest en een Effie.