Het marketingteam van Clear Channel breidt uit en verwelkomt Sam Homblé. Die zal als product manager het salesteam ondersteunen in onder meer de lancering en herpositionering van nieuwe oplossingen, waaronder de digitale, proximiteitsgerichte en oplossingen die sterk afgestemd zijn op specifieke doelgroepen.
Na een eerste commerciële ervaring in de energiesector (Engie-Electrabel) is hij in 2006 de mediawereld ingestapt als media en marketing coördinator bij Aveve. Daarna was hij vier jaar lang accountmanager bij Indoor Media, waarna hij zich bij Medialaan vervoegde om gedurende 5 jaar aan de slag te gaan als productmanager.
Michel Jadoul, group marketing director Clear Channel Belgium: « De digitale out-of-home communicatie en de oplossingen die zich sterk richten op specifieke doelgroepen, integreren steeds meer data over consumentengedrag. Proximiteit biedt daarbij grenzeloze mogelijkheden voor ons medium. We zijn verheugd om te kunnen rekenen op een ervaren talent zoals Sam. Zijn creativiteit en grondige expertise van media en marketing zullen van onschatbare waarde zijn om innoverende oplossingen te creëren die steeds meer beantwoorden aan de behoeften van onze klanten.»
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]