Sam Homblé van Medialaan naar Clear Channel

Het marketingteam van Clear Channel breidt uit en verwelkomt Sam Homblé. Die zal als product manager het salesteam ondersteunen in onder meer de lancering en herpositionering van nieuwe oplossingen, waaronder de digitale, proximiteitsgerichte en oplossingen die sterk afgestemd zijn op specifieke doelgroepen.
Na een eerste commerciële ervaring in de energiesector (Engie-Electrabel) is hij in 2006 de mediawereld ingestapt als media en marketing coördinator bij Aveve. Daarna was hij vier jaar lang accountmanager bij Indoor Media, waarna hij zich bij Medialaan vervoegde om gedurende 5 jaar aan de slag te gaan als productmanager.
Michel Jadoul, group marketing director Clear Channel Belgium: « De digitale out-of-home communicatie en de oplossingen die zich sterk richten op specifieke doelgroepen, integreren steeds meer data over consumentengedrag. Proximiteit biedt daarbij grenzeloze mogelijkheden voor ons medium. We zijn verheugd om te kunnen rekenen op een ervaren talent zoals Sam. Zijn creativiteit en grondige expertise van media en marketing zullen van onschatbare waarde zijn om innoverende oplossingen te creëren die steeds meer beantwoorden aan de behoeften van onze klanten.»
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]