Sinds het begin van dit jaar stuurt Voice Agency de socialmediastrategie aan van het autodeelbedrijf Zipcar. Zipcar is aanwezig in 16 van de 19 Brusselse gemeenten en heeft een wagenpark van 250 voertuigen. Om zijn ambities kracht bij te zetten en om de bekendheid in het Brussels gewest nog te vergroten via sociale media, ging de Belgische tak van ’s werelds grootste netwerk van deelauto’s in zee met Voice Agency. De bedoeling is om de sterke positie van Zipcar als aanbieder van carsharing verder te verankeren in het Brusselse landschap.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]