Sinds het begin van dit jaar stuurt Voice Agency de socialmediastrategie aan van het autodeelbedrijf Zipcar. Zipcar is aanwezig in 16 van de 19 Brusselse gemeenten en heeft een wagenpark van 250 voertuigen. Om zijn ambities kracht bij te zetten en om de bekendheid in het Brussels gewest nog te vergroten via sociale media, ging de Belgische tak van ’s werelds grootste netwerk van deelauto’s in zee met Voice Agency. De bedoeling is om de sterke positie van Zipcar als aanbieder van carsharing verder te verankeren in het Brusselse landschap.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]