Samenwerking Voice en Zipcar loopt op wieltjes

Budgets / Crea / News

Voice ZipcarSinds het begin van dit jaar stuurt Voice Agency de socialmediastrategie aan van het autodeelbedrijf Zipcar. Zipcar is aanwezig in 16 van de 19 Brusselse gemeenten en heeft een wagenpark van 250 voertuigen. Om zijn ambities kracht bij te zetten en om de bekendheid in het Brussels gewest nog te vergroten via sociale media, ging de Belgische tak van ’s werelds grootste netwerk van deelauto’s in zee met Voice Agency. De bedoeling is om de sterke positie van Zipcar als aanbieder van carsharing verder te verankeren in het Brusselse landschap.

Voor deze succesvolle samenwerking zet Voice Agency zijn social media expertise in en komt het met een dynamische, proactieve en reactieve aanpak, die aansluit bij de identiteit en de persoonlijkheid van het autodeelbedrijf. Met in het oog springende eigen creaties levert het Brusselse communicatiebureau content die mensen met elkaar verbindt en interactie en engagement rond het merk creëert. Meer nog dan het delen van een wagen ziet Voice het als haar belangrijkste opdracht om een sterke community uit te bouwen rond de aanbieder van deelauto’s.