Samsung en JCDecaux houden België spiegel voor

Out-of-home affiches met spiegels, dat zie je niet elke dag. Na verschillende "Innovate"-campagnes zijn JCDecaux en Cheil verheugd opnieuw met Samsung samen te werken. Zo was er eerder al een actie waarbij de banken werden vervangen door stoelen in de vorm van de Flip 4. En deze keer lanceren de bedrijven, samen met Outsight en Space, een speciale ervaring in heel België om de Galaxy Z Flip 5 te promoten.
De “Pocketability”-campagne belicht de compacte kant van de nieuwe smartphone: die heet compact als een zakspiegel te zijn. Daarom werden 1.500 affiches bedekt met spiegels, en dat is volgens JCDecaux een primeur in België die de aandacht van veel mensen moet trekken. Er zijn ook 700 digitale schermen: op straat, in shoppingcenters, in de Brusselse metro en aan de ingang van Carrefour-winkels loopt de campagne dus ook via DOOH.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]