Sanoma Media BeNe boekte het eerste kwartaal van dit jaar een endogene groei van 3,1%. Dat maakt de fusieonderneming van Sanoma in België en Nederland vandaag bekend. Door de verkoop van magazines in België (Humo etc.) daalde haar omzet wel nog van 189,5 miljoen euro vorig jaar naar 175,6 miljoen euro dit jaar. Maar haar EBIT steeg met zowat 28% - met dank aan forse besparingen en een hogere endogene omzet.
Sanoma Media BeNe dankt zijn betere resultaten onder meer aan een hoger marktaandeel van SBS Broadcasting en aan een groei van de netto omzet van print en digitaal in Nederland. Daar ging de endogene omzet er met 7% op vooruit. Ondertussen gaat de uitverkoop verder. In Nederland verkocht Sanoma Media BeNe de magazines Marie Claire, Beau Monde en Happy in Shape. De fusieonderneming zet wel sterker in op onlinevideo. Een en ander past in de crossmediapolitiek die ze momenteel op stapel zet.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]