Libelle, Femmes d’Aujourd’hui, Feeling, Gael en Flair bundelen de krachten en organiseren de eerste editie van de National Shopping Day. Op zaterdag 22 april 2017 genieten lezeressen van shopplezier met 20% korting bij maar liefst 22 winkelketens, goed voor 1075 verkooppunten in heel België.
De korting wordt gegeven op vertoon van het National Shopping Day pasje dat gratis bij de magazines zit: Flair op dinsdag 18 april, Feeling en Gael op woensdag 19 april en Libelle en Femmes d’Aujourd’hui op donderdag 20 april.
“Onze sterke Sanoma-merken raken meer dan 3 miljoen vrouwen in België. Het is bijzonder om op 22 april de National Shopping Day te lanceren en onze lezeressen de weg te tonen naar maar liefst 1075 fysieke en online winkels waar ze 20% korting krijgen, shoppingplezier gegarandeerd,” aldus Greet Boonen, B2B sales manager bij Sanoma Media Belgium. De deelnemende winkels zijn JBC, CKS, C&A, Casa, Damart, E5 mode, Paprika, Cassis, ICI PARIS XL, Veritas, Point Carré, Zeb, Bent, Uniqlo, WE FASHION, Boutique Caprice, Boutique Cobalt, Marques à Suivre, Paris Londres, La Maison Victor, Magazine Box en vtwonen.be.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]