In de discussie over de bureaucommissie heeft ook Sanoma Media Belgium besloten de beruchte commissie per 1 januari 2017 af te schaffen.
Christine Festjens, director B2B Sales & Business Development, legt uit: “Sanoma aligneert zich met de markt omdat we voorstander zijn van een transparante tarificatie. De afschaffing van de bureaucommissie biedt de mogelijkheid om de mediacampagnes makkelijker te evalueren op basis van de netto gefactureerde prijs. Concreet betekent dit dat onze brutotarieven behouden blijven. De afschaffing van de bureaucommissie zal verwerkt worden in de commerciële onderhandelingen. Doelstelling is dat het gefactureerde nettotarief ongewijzigd blijft en op die manier analyses op campagnes vereenvoudigd kunnen worden.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]