Sanoma schaft bureaucommissie af

In de discussie over de bureaucommissie heeft ook Sanoma Media Belgium besloten de beruchte commissie per 1 januari 2017 af te schaffen.
Christine Festjens, director B2B Sales & Business Development, legt uit: “Sanoma aligneert zich met de markt omdat we voorstander zijn van een transparante tarificatie. De afschaffing van de bureaucommissie biedt de mogelijkheid om de mediacampagnes makkelijker te evalueren op basis van de netto gefactureerde prijs. Concreet betekent dit dat onze brutotarieven behouden blijven. De afschaffing van de bureaucommissie zal verwerkt worden in de commerciële onderhandelingen. Doelstelling is dat het gefactureerde nettotarief ongewijzigd blijft en op die manier analyses op campagnes vereenvoudigd kunnen worden.”
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]