Sanoma sterker in native advertising met AdUX


Sanoma Media Belgium vergroot zijn mogelijkheden op het vlak van native advertising door een structurele samenwerking aan te gaan met AdUX (voorheen Hi-Media). De samenwerking omvat een aanbod in vier domeinen: women, culinair parenting & deco. Elk pakket heeft een Nederlandstalig en een Franstalig luik, zoals. Women: Flair VL + Flair FR + Fashionista + Aufeminin combineert zo enkele van de grootste sites op het vlak van lifestyle in België voor jonge vrouwen, in een mooie mix Noord/Zuid.
Culinair heeft met Libelle Lekker + Délices de Femmes d’Aujourd’hui + Marmiton een nationaal culinair pakket in huis. Parenting pakt dan weer uit met Zappy Ouders en Zappy Parents, gecombineerd met de rubriek “Maman” van Aufeminin. Deco tot slot presenteert de combinatie vtwonen + vtdeco + de rubriek "déco" van Aufeminin.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


