Sanoma sterker in native advertising met AdUX

Sanoma-IMU

Media / News

SanomaSanoma

Sanoma Media Belgium vergroot zijn mogelijkheden op het vlak van native advertising door een structurele samenwerking aan te gaan met  AdUX (voorheen Hi-Media). De samenwerking omvat een aanbod in vier domeinen: women, culinair parenting & deco. Elk pakket heeft een Nederlandstalig en een Franstalig luik, zoals. Women: Flair VL + Flair FR + Fashionista + Aufeminin combineert zo enkele van de grootste sites op het vlak van lifestyle in België voor jonge vrouwen, in een mooie mix Noord/Zuid.

Culinair heeft met Libelle Lekker + Délices de Femmes d’Aujourd’hui + Marmiton een nationaal culinair pakket in huis. Parenting pakt dan weer uit met Zappy Ouders en Zappy Parents, gecombineerd met de rubriek “Maman” van Aufeminin. Deco tot slot presenteert de combinatie vtwonen + vtdeco + de rubriek "déco" van Aufeminin.