Het is geen geheim dat de digitale wereld een enorme boost kreeg tijdens de coronacrisis. Bedrijven gooien alles in de strijd om te blijven functioneren in deze uitzonderlijke situatie, en nemen daarvoor graag een professioneel agentschap onder de arm. Een evolutie die ook bij Wax Interactive in Sint-Martens-Latem niet onopgemerkt bleef. Sinds april vorig jaar werd het aantal werknemers – onder leiding van de nieuwe COO Sara Vanderkelen – bijna verdubbeld en werden de omzettargets bijgevolg behaald.
Vanderkelen startte vijf jaar geleden als project manager, om drie maand later al aan de slag te gaan als team lead van social media & performance marketing. In volle coronacrisis nam ze ook de fakkel over van voormalige COO Pierre Thomas, toen die naar Frankrijk vertrok voor vrijwilligerswerk. “Een snelle groeispurt binnen een bedrijf dat intern mensen motiveert om elk talent te benutten,” aldus Sara Vanderkelen. Samen met de oorspronkelijke oprichter Brecht Malfait brengt ze Wax Interactive sinds vorig jaar naar een hoger niveau.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]