Sara Vanderkelen is eerste vrouwelijke COO Wax Interactive

Het is geen geheim dat de digitale wereld een enorme boost kreeg tijdens de coronacrisis. Bedrijven gooien alles in de strijd om te blijven functioneren in deze uitzonderlijke situatie, en nemen daarvoor graag een professioneel agentschap onder de arm. Een evolutie die ook bij Wax Interactive in Sint-Martens-Latem niet onopgemerkt bleef. Sinds april vorig jaar werd het aantal werknemers – onder leiding van de nieuwe COO Sara Vanderkelen – bijna verdubbeld en werden de omzettargets bijgevolg behaald.
Vanderkelen startte vijf jaar geleden als project manager, om drie maand later al aan de slag te gaan als team lead van social media & performance marketing. In volle coronacrisis nam ze ook de fakkel over van voormalige COO Pierre Thomas, toen die naar Frankrijk vertrok voor vrijwilligerswerk. “Een snelle groeispurt binnen een bedrijf dat intern mensen motiveert om elk talent te benutten,” aldus Sara Vanderkelen. Samen met de oorspronkelijke oprichter Brecht Malfait brengt ze Wax Interactive sinds vorig jaar naar een hoger niveau.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]