Het is geen geheim dat de digitale wereld een enorme boost kreeg tijdens de coronacrisis. Bedrijven gooien alles in de strijd om te blijven functioneren in deze uitzonderlijke situatie, en nemen daarvoor graag een professioneel agentschap onder de arm. Een evolutie die ook bij Wax Interactive in Sint-Martens-Latem niet onopgemerkt bleef. Sinds april vorig jaar werd het aantal werknemers – onder leiding van de nieuwe COO Sara Vanderkelen – bijna verdubbeld en werden de omzettargets bijgevolg behaald.
Vanderkelen startte vijf jaar geleden als project manager, om drie maand later al aan de slag te gaan als team lead van social media & performance marketing. In volle coronacrisis nam ze ook de fakkel over van voormalige COO Pierre Thomas, toen die naar Frankrijk vertrok voor vrijwilligerswerk. “Een snelle groeispurt binnen een bedrijf dat intern mensen motiveert om elk talent te benutten,” aldus Sara Vanderkelen. Samen met de oorspronkelijke oprichter Brecht Malfait brengt ze Wax Interactive sinds vorig jaar naar een hoger niveau.
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]