Satisfaction lanceert nieuwe Prius voor Toyota Frankrijk

Er hangt elektriciteit in de lucht, nu Toyota de nieuwe Prius lanceert in Frankrijk: daarbij viert het merk de 25ste verjaardag van het model, dat naar eigen zeggen een pionier was op het vlak van de hybride revolutie.
De Prius werd aanvankelijk niet serieus genomen, maar groeide volgens de campagne intussen uit tot een icoon van de elektrische mobiliteit. In de campagnefilm maken we kennis met Julien, een zogenaamde "early adopter" van het Toyota-model, die door artificiële intelligentie ondervraagd wordt over hoe hij aanvankelijk door iedereen werd uitgelachen. Via een nostalgische reis doorheen het verleden komt de kijker uiteindelijk terecht bij de nieuwe, naar eigen zeggen hypermoderne Prius. De film werd gedraaid in Vilvoorde door John Israël, die het conceptuele en creatieve werk voor zijn rekening nam samen met Julien Diels van het Brusselse bureau Satisfaction.
CREDITS :
Agency : Satisfaction
Production : Satisfaction
Client : Toyota France (Luca Neyroz, Marie Domart, Carine Parîs)
Creative Director : John Israël
Art Director & Copywriter : Julien Diels
Production Manager : Ariane De Siron
Account / Project Manager : Alexandra Grohol
Director : John Israël
DOP : Julien Lascar
Editor & Graphic Designer : Julien Diels
Photographer : Jonathan Du Mortier
Music & Sound design : Sound of Vision / Jean Waterlot
Actor / model : Louis Meuris
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]