Er hangt elektriciteit in de lucht, nu Toyota de nieuwe Prius lanceert in Frankrijk: daarbij viert het merk de 25ste verjaardag van het model, dat naar eigen zeggen een pionier was op het vlak van de hybride revolutie.
De Prius werd aanvankelijk niet serieus genomen, maar groeide volgens de campagne intussen uit tot een icoon van de elektrische mobiliteit. In de campagnefilm maken we kennis met Julien, een zogenaamde "early adopter" van het Toyota-model, die door artificiële intelligentie ondervraagd wordt over hoe hij aanvankelijk door iedereen werd uitgelachen. Via een nostalgische reis doorheen het verleden komt de kijker uiteindelijk terecht bij de nieuwe, naar eigen zeggen hypermoderne Prius. De film werd gedraaid in Vilvoorde door John Israël, die het conceptuele en creatieve werk voor zijn rekening nam samen met Julien Diels van het Brusselse bureau Satisfaction.
CREDITS :
Agency : Satisfaction
Production : Satisfaction
Client : Toyota France (Luca Neyroz, Marie Domart, Carine Parîs)
Creative Director : John Israël
Art Director & Copywriter : Julien Diels
Production Manager : Ariane De Siron
Account / Project Manager : Alexandra Grohol
Director : John Israël
DOP : Julien Lascar
Editor & Graphic Designer : Julien Diels
Photographer : Jonathan Du Mortier
Music & Sound design : Sound of Vision / Jean Waterlot
Actor / model : Louis Meuris
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]