De Nederlandse consument is tegenwoordig steeds meer in de ban van de borrel. Voor een merk als Paturain, dat in Nederland bekend staat voor zijn Zuid-Franse gezelligheid, is dat de ideale gelegenheid om de nieuwste innovatie, met name de opgeklopte zachte roomkaas, voor te stellen. Voor het ontwikkelen van een visuele identiteit voor dit nieuwe productgamma deed Savencia Benelux beroep op Belgisch brand desigbureau BlueMango Design, waarmee de zuivelspecialist overigens ook samenwerkt voor merken als onder meer Passendale en Père Joseph.
BlueMango Design ontwikkelde de productnaam “La Mousse” en een packaging design die de Provençaalse identiteit van het Paturain-merk harmoniseert met visuele codes die de Nederlandse consument associeert met natuurlijkheid, versheid en craftsmanship. Het bureau slaagde hierin door handgeschreven lettertypes te gebruiken, alsook grafische elementen die de fotografische afbeeldingen ondersteunen. Twee variëteiten, Paturain La Mousse Fijne Kruiden en Paturain La Mousse Komkommer, zijn vanaf deze maand verkrijgbaar in de verse winkelschappen bij onze noorderburen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]