Hein Bruggeman, de man achter SB Concepts, bemerkte dat hij moeilijk kon vertalen wat zijn diensten nu precies inhouden. Hij kwam bij Proud Mary aankloppen met de vraag een nieuw, creatief concept te bepalen. "We gingen van start met een positioneringsoefening waarin de belangrijkste waarden naar boven kwamen: optimaliseren, georganiseerd, rethinking, coach en ondersteunen," zo zegt men bij Proud Mary. Uit de oefening bleek dat dé meerwaarde van SB Concepts het feit is dat ze structuur in data brengen. En dat ze daarin zien wat anderen niet meteen zien: "Dankzij hun andere kijk op cijfers en hun talent om verbanden te leggen, ondersteunen en ontzorgen ze u niet alleen, maar zetten ze als coach concreet een richting voor u uit. Een optimalisatietraject dat niet alleen de continuïteit van uw onderneming garandeert maar ook de vooruitgang bewerkstelligt. Het resultaat is een klaardere kijk op uw markt, gevolgd door concrete marketing actiepunten om te groeien."
Met deze informatie in het achterhoofd konden ze bij Proud Mary brainstormen over een creatief concept. Zo kwamen ze tot het concept SB Concepts, laat uw data spreken.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





