Van zaterdag 14 januari tot en met zondag 22 januari op het 95ste Autosalon haar deuren voor het grote publiek. SBS Belgium pakt uit met een speciale actie. In januari reserveert de regie een aantal reclameblokken op VIER speciaal voor autoadverteerders. De reclameblokken zullen dus enkel uit autoreclame bestaan. Hierdoor valt de exclusiviteit van maximum twee autoadverteers per blok weg en mogen alle segmenten van auto’s samen in één blok worden vertoond. Deze blokken zullen tussen 9 en 29 januari telkens te zien zijn tijdens de tweede break van Komen Eten (maandag t.e.m. donderdag). Alvast een opvallend initiatief...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]