Schat je schatje...

Crea / News

Schat je schatje Child FocusKinderen zijn van onschatbare waarde. Maar in buiten- én binnenland wordt er wel degelijk grof geld voor betaald. Een probleem dat meestal verborgen blijft. Want hoe zie je dat een jongetje slachtoffer is van kinderporno? Of een minderjarig meisje uitgebuit wordt door een tienerpooier?  Simpel: plak er een prijs op. Ga naar www.schatjeschatje.be, vul een aantal gegevens in en de tool kleeft er een prijskaartje op. Letterlijk.

De campagne wordt gelanceerd op de Europese dag voor de bescherming van kinderen tegen seksuele uitbuiting en misbruik en zal vooral leven op Facebook en Twitter. Daarvoor kan Child Focus alvast rekenen op Bekende Belgen en hun kinderen. Zo laten Child Focus en These Days zien dat de problematiek echt niet zo ver weg is als je denkt.

Credits

Art Director: Bram Van Looveren

Copywriter: Joeri Quinet

Creative Directors: Pieter Staes, Manuel Ostyn

Design Directors: Max Heirbaut, Sebastien Greffe

Design: Nathalie Wlostowski, Sander De Smedt

Account Manager: Seppe Dogge

Strategic Planner: Julie Bogaerts

Social Media Marketeer: Chloé Van Elsen

Development: Veerle Struyf, Jill Van Reeth

Solution Architect: Stijn Janssens