Kinderen zijn van onschatbare waarde. Maar in buiten- én binnenland wordt er wel degelijk grof geld voor betaald. Een probleem dat meestal verborgen blijft. Want hoe zie je dat een jongetje slachtoffer is van kinderporno? Of een minderjarig meisje uitgebuit wordt door een tienerpooier? Simpel: plak er een prijs op. Ga naar www.schatjeschatje.be, vul een aantal gegevens in en de tool kleeft er een prijskaartje op. Letterlijk.
De campagne wordt gelanceerd op de Europese dag voor de bescherming van kinderen tegen seksuele uitbuiting en misbruik en zal vooral leven op Facebook en Twitter. Daarvoor kan Child Focus alvast rekenen op Bekende Belgen en hun kinderen. Zo laten Child Focus en These Days zien dat de problematiek echt niet zo ver weg is als je denkt.
Credits
Art Director: Bram Van Looveren
Copywriter: Joeri Quinet
Creative Directors: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Design Directors: Max Heirbaut, Sebastien Greffe
Design: Nathalie Wlostowski, Sander De Smedt
Account Manager: Seppe Dogge
Strategic Planner: Julie Bogaerts
Social Media Marketeer: Chloé Van Elsen
Development: Veerle Struyf, Jill Van Reeth
Solution Architect: Stijn Janssens
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]