Schermtijd als currency voor hotelkamers?

Nu te boeken: de eerste hotelkamer ter wereld waar de prijs die u betaalt wordt bepaald door de die u als gast besteedt aan social media. De schermtijd als munteenheid! De
'Check Out Suite' is een unieke hotelkamer in het Zweedse Göteborg die is uitgerust met de Skärmfri™-smart lamp, die berekent hoeveel u betaalt voor de ruimte op basis van hoeveel tijd u besteedt aan sociale media. Terwijl je surft, verandert het licht van de lamp geleidelijk aan tot het rood begint te gloeien. Dit betekent dat u als gast nu de volledige prijs voor de kamer betaalt.
Achter het initiatief zit Länsförsäkringar, een Zweedse verzekeringsmaatschappij die werkt aan de verbetering van de digitale gezondheid en sociale duurzaamheid voor individuen en gezinnen - in samenwerking met Hotel Bellora.De suite en Skärmfri™ is onderdeel van skarmhjalpen.se ('schermhulp'), een dienst die schermgewoontes analyseert en bijhoudt met behulp van een test, om mensen te helpen een gezond evenwicht te bewaren tussen het online en offline leven.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]