Schijnwerpers op bedreigde dieren

Om mensen te sensibiliseren voor de vernietiging van bossen heeft het World Wildlife Fund ( WWF) een opvallend cijfer de wereld ingestuurd: elk jaar verbruikt één persoon ongeveer tien vierkante meter voor zijn behoefte aan papier. Ogilvy hielp het WWF bij het in beeld brengen van dat verbruik met een 'ambient marketing'-campagne in India. De niet-gouvernementele organisatie stelde op de muren van een een zaaltje propjes en flarden papier tentoon met daarop een boodschap. Niet zo uitzonderlijk, ware het niet dat het licht dat op dat papier wordt losgelaten, schaduwen creëert van dieren die worden bedreigd door de vernietiging van bossen. Een geslaagd idee!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]