Schijnwerpers op bedreigde dieren


Om mensen te sensibiliseren voor de vernietiging van bossen heeft het World Wildlife Fund ( WWF) een opvallend cijfer de wereld ingestuurd: elk jaar verbruikt één persoon ongeveer tien vierkante meter voor zijn behoefte aan papier. Ogilvy hielp het WWF bij het in beeld brengen van dat verbruik met een 'ambient marketing'-campagne in India. De niet-gouvernementele organisatie stelde op de muren van een een zaaltje propjes en flarden papier tentoon met daarop een boodschap. Niet zo uitzonderlijk, ware het niet dat het licht dat op dat papier wordt losgelaten, schaduwen creëert van dieren die worden bedreigd door de vernietiging van bossen. Een geslaagd idee!

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



