Op 15 september gaat de Champions League opnieuw van start. Goed nieuws voor veel mannen, maar iets minder voor de meeste vrouwen, want dit jaar zal het voetbaltoernooi twee avonden per week worden uitgezonden. Om dat nieuws aan te kondigen lanceren 2BE en Famous een nieuwe campagne waarin mannen tips krijgen om te scoren bij hun vrouwen. Want geef nu toe, twee avonden per week aan het televisiescherm gekluisterd zitten, dat zal gecompenseerd moeten worden. De wc-bril niet rechtop laten staan, de blik van een knappe blondine negeren of een gezellig avondje op restaurant inplannen, het zijn maar enkele ideetjes. De campagne vertaalt zich in drie televisiespots, vier radiospots, een printcampagne en een outdooractie bij Kinepolis.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]