Scoor bij uw vrouw met FAMOUS en 2BE

Op 15 september gaat de Champions League opnieuw van start. Goed nieuws voor veel mannen, maar iets minder voor de meeste vrouwen, want dit jaar zal het voetbaltoernooi twee avonden per week worden uitgezonden. Om dat nieuws aan te kondigen lanceren 2BE en Famous een nieuwe campagne waarin mannen tips krijgen om te scoren bij hun vrouwen. Want geef nu toe, twee avonden per week aan het televisiescherm gekluisterd zitten, dat zal gecompenseerd moeten worden. De wc-bril niet rechtop laten staan, de blik van een knappe blondine negeren of een gezellig avondje op restaurant inplannen, het zijn maar enkele ideetjes. De campagne vertaalt zich in drie televisiespots, vier radiospots, een printcampagne en een outdooractie bij Kinepolis.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]