Creative Belgium roept communicatiebureaus op om de 'beste' mislukkingen in te sturen. De aanleiding? Op 9 november praat Erik Kessels in Firma (Vilvoorde) op vraag van Creative Belgium over zijn boek Failed It! In dat boek vertelt hij hoe mislukkingen hem kunnen inspireren. Vooraf inschrijven, natuurlijk.
Creative Belgium zou Creative Belgium niet zijn als het daar geen leuke activiteit aan vastknoopte. Zoals: de uitreiking van The Failed It! Award. Creative Belgium roept communicatiebureaus op om de 'beste' mislukkingen in te sturen. Daar is geen inschrijvingsgeld aan verbonden en mogelijk wacht eeuwige roem u op. Inschrijven kan door een mail te sturen naar Creative Belgium met daarbij een jpeg, gif or mov file van uw faalmomentje. Misschien wordt het een faalmonumentje?
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]