Creative Belgium roept communicatiebureaus op om de 'beste' mislukkingen in te sturen. De aanleiding? Op 9 november praat Erik Kessels in Firma (Vilvoorde) op vraag van Creative Belgium over zijn boek Failed It! In dat boek vertelt hij hoe mislukkingen hem kunnen inspireren. Vooraf inschrijven, natuurlijk.
Creative Belgium zou Creative Belgium niet zijn als het daar geen leuke activiteit aan vastknoopte. Zoals: de uitreiking van The Failed It! Award. Creative Belgium roept communicatiebureaus op om de 'beste' mislukkingen in te sturen. Daar is geen inschrijvingsgeld aan verbonden en mogelijk wacht eeuwige roem u op. Inschrijven kan door een mail te sturen naar Creative Belgium met daarbij een jpeg, gif or mov file van uw faalmomentje. Misschien wordt het een faalmonumentje?
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]