Nog tot 16 oktober vindt De Week van het Bos plaats en ter promotie vroeg het Agentschap Natuur en Bos aan Scriptorij Copywriting & Opleiding om 'De 10 geboren van het bos' op papier te zetten.
"Zeker in een tijd van infobesitas waarderen we de kunst van een eenvoudige en heldere boodschap," zegt Bavo Van Landegem van Scriptorij. De 10 geboden zijn dus kort, duidelijk en gemakkelijk te onthouden. Met z'n allen naar het bos dus, een van de komende dagen...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]