Nog tot 16 oktober vindt De Week van het Bos plaats en ter promotie vroeg het Agentschap Natuur en Bos aan Scriptorij Copywriting & Opleiding om 'De 10 geboren van het bos' op papier te zetten.
"Zeker in een tijd van infobesitas waarderen we de kunst van een eenvoudige en heldere boodschap," zegt Bavo Van Landegem van Scriptorij. De 10 geboden zijn dus kort, duidelijk en gemakkelijk te onthouden. Met z'n allen naar het bos dus, een van de komende dagen...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]