Sculture zet creativiteit in voor elke sector
Toen Covid-19 vanaf midden maart zowat alle ondernemingen trof, bleef Sculture aan het werk. Alle design- en materiaalcreativiteit die er normaliter ingezet wordt om activatiestanden, retailrekken, productdisplays en andere interieuroplossingen te creëren, wordt nu gebruikt om beschermingsmaterialen te maken voor alle mogelijke bedrijfsactiviteiten. Kantoren, gemeentebesturen, taxibedrijven, apothekers, kledingzaken, kapperszaken, schoonheidssalons, horeca, supermarkten… voor elk activiteit en voor elke sector worden veiligheidsschermen gemaakt. Ook mondmaskers en schoonmaaksets zijn beschikbaar.
De oplossingen van het team uit Gent worden ook in Nederland gesmaakt. Zo levert ‘protectionscreen.eu’ er zowel standaard als op maat gemaakte schermen voor taxibedrijven die zowel hun chauffeurs als hun passagiers optimaal willen beschermen. De schermen worden aan de hoofdsteunen van de chauffeurs- en passagiersstoel verankerd zodat de wagen niet beschadigd wordt. Ook voor de horeca kan ‘protectionscreen.eu’ helpen. Modulaire schermen kunnen tussen tafels geplaatst worden zodat gasten veilig van hun bordje kunnen genieten. “Wij kunnen niet stilzitten,” besluit zaakvoerder Sammy Van Geertsom. “Oplossingen bieden voor uitdagingen zit in ons bloed.”
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]