Sculture zet creativiteit in voor elke sector

Communication / News

Toen Covid-19 vanaf midden maart zowat alle ondernemingen trof, bleef Sculture aan het werk. Alle design- en materiaalcreativiteit die er normaliter ingezet wordt om activatiestanden, retailrekken, productdisplays en andere interieuroplossingen te creëren, wordt nu gebruikt om beschermingsmaterialen te maken voor alle mogelijke bedrijfsactiviteiten. Kantoren, gemeentebesturen, taxibedrijven, apothekers, kledingzaken, kapperszaken, schoonheidssalons, horeca, supermarkten… voor elk activiteit en voor elke sector worden veiligheidsschermen gemaakt. Ook mondmaskers en schoonmaaksets zijn beschikbaar.

De oplossingen van het team uit Gent worden ook in Nederland gesmaakt. Zo levert  ‘protectionscreen.eu’ er zowel standaard als op maat gemaakte schermen voor taxibedrijven die zowel hun chauffeurs als hun passagiers optimaal willen beschermen. De schermen worden aan de hoofdsteunen van de chauffeurs- en passagiersstoel verankerd zodat de wagen niet beschadigd wordt. Ook voor de horeca kan ‘protectionscreen.eu’ helpen. Modulaire schermen kunnen tussen tafels geplaatst worden zodat gasten veilig van hun bordje kunnen genieten. “Wij kunnen niet stilzitten,” besluit zaakvoerder Sammy Van Geertsom. “Oplossingen bieden voor uitdagingen zit in ons bloed.”