Seat en Air blijven hoffelijk

Bij de lancering van een nieuw model hoort een campagne voor testritten. Maar waarom zijn het steeds de wagens die getest moeten worden tijdens een testrit? Voor de lancering van de nieuwe Seat Leon onderwierp Seat samen met Air vier nietsvermoedende chauffeurs aan een hoffelijkheidstest. Zodra de kandidaten instapten in de nieuwe Seat Leon werd hun rijgedrag getoetst aan de officiële wegcode van de politie. Éen voor één vielen de minst hoffelijke chauffeurs af, tot er maar één winnaar overbleef. Seat testte dus alvast zijn chauffeurs en nu is het aan jullie om de nieuwe Seat Leon te testen.
Credits:
Client : Seat
Contact : Cathy Claes, Véronique Martin, Christophe Van Aelst
Agency : Air Brussels
Executive Creative Director : Eric Hollander
Creative Directors : Joeri Van Den Broeck, Dieter De Ridder
Creation : Ruben De Praetere, Yves Van Hacht
Account Team : Melissa Fastenaekels, Louis Gheysens
Digital Project Manager : Maxime Van Santen
Strategy : Dieter Riemaeker
RTV Producer : Tuyen Pham
Director: Jan Boon
Executive Producer: Anastassia Oudovitchenko
Producer: Matthias Schellens
DOP: Piet Deyaert
Editor: Hans Desmet
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]