Bij de lancering van een nieuw model hoort een campagne voor testritten. Maar waarom zijn het steeds de wagens die getest moeten worden tijdens een testrit? Voor de lancering van de nieuwe Seat Leon onderwierp Seat samen met Air vier nietsvermoedende chauffeurs aan een hoffelijkheidstest. Zodra de kandidaten instapten in de nieuwe Seat Leon werd hun rijgedrag getoetst aan de officiële wegcode van de politie. Éen voor één vielen de minst hoffelijke chauffeurs af, tot er maar één winnaar overbleef. Seat testte dus alvast zijn chauffeurs en nu is het aan jullie om de nieuwe Seat Leon te testen.
Credits:
Client : Seat
Contact : Cathy Claes, Véronique Martin, Christophe Van Aelst
Agency : Air Brussels
Executive Creative Director : Eric Hollander
Creative Directors : Joeri Van Den Broeck, Dieter De Ridder
Creation : Ruben De Praetere, Yves Van Hacht
Account Team : Melissa Fastenaekels, Louis Gheysens
Digital Project Manager : Maxime Van Santen
Strategy : Dieter Riemaeker
RTV Producer : Tuyen Pham
Director: Jan Boon
Executive Producer: Anastassia Oudovitchenko
Producer: Matthias Schellens
DOP: Piet Deyaert
Editor: Hans Desmet
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]