Na een wedstrijd besloot het wetenschappelijke avonturenpark Le Pass zijn communicatie toe te vertrouwen aan Secondfloor. De samenwerking gaat van start met een eerste zomercampagne ter gelegenheid van de heropening van het park voor het grote publiek na Covid-19. Het bureau stond in voor een print-, radio- en digitale campagne die niet enkel de aandacht vestigt op de actuele gebeurtenissen gericht op "biodiversiteit", maar ook op het zeer brede aanbod van Le Pass. En dus "alle herinneringen die we meedragen" na een dag door te brengen op deze plek speciaal voor families.
De komende maanden volgt een volledige rebranding-campagne voor Le Pass, die ook door Secondfloor zal worden verzorgd.

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]