Secondfloor brengt vakantie door in Le Pass

Na een wedstrijd besloot het wetenschappelijke avonturenpark Le Pass zijn communicatie toe te vertrouwen aan Secondfloor. De samenwerking gaat van start met een eerste zomercampagne ter gelegenheid van de heropening van het park voor het grote publiek na Covid-19. Het bureau stond in voor een print-, radio- en digitale campagne die niet enkel de aandacht vestigt op de actuele gebeurtenissen gericht op "biodiversiteit", maar ook op het zeer brede aanbod van Le Pass. En dus "alle herinneringen die we meedragen" na een dag door te brengen op deze plek speciaal voor families.
De komende maanden volgt een volledige rebranding-campagne voor Le Pass, die ook door Secondfloor zal worden verzorgd.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





