Secondfloor en Dolce Gusto nemen u mee op reis

Na de campagne 'No Ordinary Days' tijdens de lockdown laat Dolce Gusto de consument met de hulp van Secondfloor reizen, onder het motto 'No Ordinary... Holidays'.
Voor de gelegenheid ontwierp Secondfloor een creatief concept dat acht "exotische" variëteiten van het emblematische merk van de "coffee shop at home" Nescafé Dolce Gusto promoot: elk van hen wordt geïllustreerd door een landschap of een bijzonderheid in België die verwijst naar het land of de bestemming van herkomst. Gewoonweg verbazingwekkend!

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





