Secondfloor en Dolce Gusto nemen u mee op reis

Na de campagne 'No Ordinary Days' tijdens de lockdown laat Dolce Gusto de consument met de hulp van Secondfloor reizen, onder het motto 'No Ordinary... Holidays'.
Voor de gelegenheid ontwierp Secondfloor een creatief concept dat acht "exotische" variëteiten van het emblematische merk van de "coffee shop at home" Nescafé Dolce Gusto promoot: elk van hen wordt geïllustreerd door een landschap of een bijzonderheid in België die verwijst naar het land of de bestemming van herkomst. Gewoonweg verbazingwekkend!
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]