Secondfloor en Dolce Gusto nemen u mee op reis

Na de campagne 'No Ordinary Days' tijdens de lockdown laat Dolce Gusto de consument met de hulp van Secondfloor reizen, onder het motto 'No Ordinary... Holidays'.
Voor de gelegenheid ontwierp Secondfloor een creatief concept dat acht "exotische" variëteiten van het emblematische merk van de "coffee shop at home" Nescafé Dolce Gusto promoot: elk van hen wordt geïllustreerd door een landschap of een bijzonderheid in België die verwijst naar het land of de bestemming van herkomst. Gewoonweg verbazingwekkend!
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]