Na de campagne 'No Ordinary Days' tijdens de lockdown laat Dolce Gusto de consument met de hulp van Secondfloor reizen, onder het motto 'No Ordinary... Holidays'.
Voor de gelegenheid ontwierp Secondfloor een creatief concept dat acht "exotische" variëteiten van het emblematische merk van de "coffee shop at home" Nescafé Dolce Gusto promoot: elk van hen wordt geïllustreerd door een landschap of een bijzonderheid in België die verwijst naar het land of de bestemming van herkomst. Gewoonweg verbazingwekkend!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]