Secondfloor heeft een nieuwe campagne gelanceerd voor Vorm DC om klanten van dienstencheques bewust te maken van de gevaren van bepaalde producten voor de gezondheid van huishoudelijke hulpen en van de beschikbare oplossingen en alternatieven. Het draait daarbij allemaal om het nemen van een paar eenvoudige stappen om een actieve bijdrage te leveren om de gezondheid van uw huishoudelijke hulp te beschermen en een veiligere werkomgeving te creëren.
Het bureau kwam met het idee om de gevolgen van het intensieve gebruik van huishoudelijke producten te verpersoonlijken. De campagne maakt gebruik van eenvoudige onomatopeeën om zowel het gevaar als de juiste handelswijze te benadrukken.
De campagne omvat tv, posters, online radio en een getuigenisrubriek. Voor de gelegenheid is een landingspagina ontwikkeld.
Credits:
- Client : Vorm DC
- Contacts : Alexandrine Morant, Nathalie Vandervinne, Peter Van de Veire
- Creative agency : secondfloor
- Media agency : UM
- Account team : Elisabeth Lavry, Anaïs Lavie, Olivier Bialek
- Strategy : Alain Frisson
- CD: Marie-Laure Cliquennois
- Creation : Eric Vandamme, Pierre Urbaniak
- Copy NL : Bart Van Goethem
- Graphic design : Kevin Antoine, Benjamin Hiffe, Eléonore Marchese
- Production Company : Toast
- Producers : Alexandre Tafforeau, Sébastien Fosseprez
- Director: Kevin Antoine
- Set design : Mathilde Pepinster
- Sound studio: Bleu Nuit
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]