Secondfloor en Krëfel geven tv's weg voor UEFA Euro 2024

Ter gelegenheid van UEFA Euro 2024 heeft Secondfloor een campagne getekend voor Krëfel, waarbij honderd tv's worden weggegeven om je te laten genieten van het evenement en om ons nationale voetbalteam te steunen.
Secondfloor heeft een campagne gemaakt met een aantal klanten in de gangpaden van een Krëfel-winkel, die allemaal de beroemdste gebaren van onze Rode Duivels herhalen als ze een doelpunt maken. Allemaal zijn ze potentiële winnende klanten die een van de honderd tv's zullen winnen. De campagne wordt 360° ontwikkeld (TV, radio, POS, online & SoMe).
Credits:
- Client : Krëfel
- Contacts : Frédéric Berghmans
- Agence : secondfloor
- Accounting : Anaïs Lavie, Camille Brébois
- CD: Marie-Laure Cliquennois
- Creation : Rudy Ekren, Yves Cwajgenbaum
- Copy : Bart Van Goethem, Yves Cwajgenbaum
- Graphic Design : Ben Hiffe
- Film director: Maxime Pasque
- Production: Toast
- Sound studio: Bleu Nuit
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]