Krëfel vroeg aan Secondfloor om een themacampagne te ontwikkelen met als doel Vaderdag, een traditionele datum op de kalender, nieuw leven in te blazen.
Omdat de maatschappij blijft evolueren en ouderschapsmodellen mee evolueren, nemen vaders verschillende identiteiten, profielen en leeftijden aan. Of je nu ervaren papa, kersverse papa of bijna papa bent... Krëfel richt zich op ieder van hen met een luchtige, moderne campagne met een knipoog. De campagne wordt uitgerold in SoMe en POS.
Credits:
Client: Krëfel
Contacts: Frédéric Berghmans
Agency: Secondfloor
Accounting: Anaïs Lavie, Camille Brébois
CD: Marie-Laure Cliquennois
Creation: Eric Vandamme, Pierre Urbaniak
Copy: Bart Van Goethem, Pierre Urbaniak
Graphic Design: Ben Hiffe
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]