Krëfel en Secondfloor zijn er voor álle papa's

Krëfel vroeg aan Secondfloor om een themacampagne te ontwikkelen met als doel Vaderdag, een traditionele datum op de kalender, nieuw leven in te blazen.
Omdat de maatschappij blijft evolueren en ouderschapsmodellen mee evolueren, nemen vaders verschillende identiteiten, profielen en leeftijden aan. Of je nu ervaren papa, kersverse papa of bijna papa bent... Krëfel richt zich op ieder van hen met een luchtige, moderne campagne met een knipoog. De campagne wordt uitgerold in SoMe en POS.
Credits:
Client: Krëfel
Contacts: Frédéric Berghmans
Agency: Secondfloor
Accounting: Anaïs Lavie, Camille Brébois
CD: Marie-Laure Cliquennois
Creation: Eric Vandamme, Pierre Urbaniak
Copy: Bart Van Goethem, Pierre Urbaniak
Graphic Design: Ben Hiffe
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]