Secondfloor en Lloydspharma toveren glimlach tevoorschijn

Op verzoek van apotheeknetwerk Lloydspharma werkte Secondfloor aan de positionering van het merk in België en definieerde het een nieuw communicatieplatform. “En uw gezondheid lacht u toe” is de uitdrukking van de nieuwe belofte van Lloydspharma, die de voordelen voor de consument benadrukt door de steun en het advies van de apothekers van het merk.

De campagne toont de apotheker en zijn klanten met een brede glimlach, zowel letterlijk als figuurlijk. De campagne zal digitaal te zien zijn en in POS vanaf 4 november.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





