Op vraag van ISS Belgium, de wereldleider in facility management, voerde Secondfloor een strategische adviesopdracht uit om het merk in België te herpositioneren en zijn employer branding-strategie te bepalen.
Het bureau definieerde een communicatieplatform dat zich richt op de resultaten van ISS Belgium en niet zozeer op zijn historische activiteiten: "Together, we create great workplace experiences" verduidelijkt de belofte van het bedrijf in b2b, in rekrutering en in c2b2b. Deze nieuwe strategische positionering is vertaald in een multi-touch pointscampagne die aan het eind van het jaar zal worden gelanceerd in digitale, native advertising en PR.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]