Nadat de Brailleliga er vorige herfst voor koos om samen te werken met Secondfloor ontwikkelde het bureau nu een eerste campagne voor haar nieuwe klant. Dat deed Secondfloor in het kader van de « Week van de Brailleliga », die loopt van 13 tot en met 26 maart.
In de nieuwe campagne focust de Brailleliga vooral op zelfstandigheid voor blinden en slechtzienden. Zo komen we in aanraking met het verhaal van Sylvie, die haar zicht verloor op haar vijfde, maar nog steeds van de goede dingen in het leven geniet in alle zelfstandigheid. De campagne wordt uitgerold via een televisiespot ontwikkeld door Toast, een radiospot van de hand van Bubbles, affiches in de Brusselse metrostations, POS-materiaal en verschillende fieldacties.
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]